Blog Book Meeting edycja pierwsza

W sierpniu miałam niezwykłą przyjemność uczestniczyć oraz pomagać w wydarzeniu jakim było Blog Book Meeting. Było to cudowne spotkanie, podczas którego przeprowadzane były wywiady z pięcioma polskimi autorkami, można było zakupić nowe książki, czy wymienić te stare.
Było to moje pierwsze takie książkowo blogowe spotkanie i muszę przyznać, że czułam się wspaniale. Był to prawdziwy raj dla każdego miłośnika książek.


Pierwszy i drugi wywiad prowadziła moja synowa, autorka bloga yakie-fayne.pl. Na pierwszy ogień pod lawinę pytań została posadzona Mary Sue Ann. Przemiła osoba, która wydała niedawno swoją debiutancką książkę "Zabójcza podświadomość".


Kolejny wywiad poprowadzony został z panią Magdaleną Majcher, która wydaje jedną książkę za drugą. Oczywiście nie mogło być inaczej i stałam się posiadaczką kilku z nich :) Pani Magdalena jest osobą niezwykle przebojową i energiczną :) Spod jej pióra wyszły książki "Matka mojej córki", "Stan nie! błogosławiony", a już teraz miała premierę jej najnowsza powieść :)


 Kolejna autorka i kolejny wywiad, tym razem przeprowadzony przez sympatyczną Kasię z Poligonu domowego :) poligon-domowy.blogspot.com
 Pani Małgorzata Sambor Cao, autorka książek z serii Sapere Aude, które poruszają trudny temat związany z mafią czy przemocą. Wspaniała kobieta wiedząca czego chce i dążąca do realizacji swoich marzeń i pasji za wszelką cenę :)


Pani Magdalena Wala, to nauczycielka historii i autorka. W jej książkach motywy historyczne są obowiązkowe. Podczas wywiadu można było się dowiedzieć ile wysiłku kosztuje autora podczas zbierania historycznych materiałów podczas pisania książki. Przesympatyczna osoba! Oczywiście w moje ręce trafiły książki pani Magdaleny i już zaczęłam je czytać :) Pani Magdalena jest autorką kilku książek, w moje ręce trafiły "Rzymskie odcienie miłości" oraz "Ja katastrofa".


Pani Izabela Milik to autorka książek "Reemisja" i "Z teściową za pan wróg". Pani Izabela to bardzo spokojna i miła osoba. Dla wszystkich było zaskoczeniem, że w swoich książkach porusza dosyć ciężką tematykę. Ale jak widać pozory mogą nas oszukać :)


Na spotkaniu odwiedziła nas także Fundacja 3-4 Start! pomagająca kobietom w potrzebie :) Odbyło się również losowanie wśród osób, które wsparły inicjatywę, i takim oto sposobem stałam się właścicielką uroczego kubeczka. WARTO POMAGAĆ :)


Paulinie i Kasi bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie, było naprawdę przemiło :) Następna edycja już 7 października, i wiecie co? Nie może mnie i was tam zabraknąć :)


Małgorzata Falkowska, Jacek Getner, Agnieszka Węgiel, Wydawnictwo Szara Godzina, Wydawnictwo Dobra Literatura, Wydawnictwo Lemoniada, Wydawnictwo Zakamarki, Wydawnictwo Oficynka, Majunto, Moondrive ShopDom Wydawniczy Mała Kurka/ Publishing House Mala Kurka, poczytne.pl, Chocolissimo Polska, Księgarnia Selkar.pl, Eveline Cosmetics, KobiecePorady.Pl, Wydawnictwo Epideixis

Pierwsza edycja spotkania odbyła się w fajnym miejscu, pełnym książek i smacznej lemoniady :)
Księgarnia mieści się w Sosnowcu przy ulicy Małachowskiego 22 :)



Autorką ostatnich zdjęć jest Teresa z bloga owmorele.pl

Komentarze

  1. Mów mi Katastrofa ;) wkradł się błąd.
    Miło mi, że byłaś z nami i nie moge doczekac się października!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia w październiku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz